کاش نمی افتادی در آغوش من...

خرید بک لینک
هوس تنهایی کرده ام
جای خلوتی می خواهم و صدای او را که دائم بگوید:
"دوستت دارم
دوستت دارم
دوستت دارم"
و من با صدایش در خودم غرق شوم
و بغض کنم تا کلافه شوم و بگویم : " بس است دیگر. بگو دوستت ندارم. بگو از تو متنفرم، بگو برو گم شو! "
و او با بغض بگوید: " دوستت ندارم. از تو متنفرم. برو گمشو"

و من از شنیدن آن ها سبک شوم و بخندم و کیف کنم تا کرخ شوم و دوباره هوس کنم آن صدا از پشت پنجره باز با ناز و خنده سرک بکشد و آهسته بگوید:
"هرچه گفتم دروغ بود. دوستت دارم، دوستت دارم."
و من دوباره سنگین بشوم و کیف کنم و فرو بروم و گریه ام بگیرد و دوباره بازی شروع بشود و من التماس اش کنم که بگوید دوستت ندارم و او بگوید:
" چون تو می خواهی می گویم دوستت ندارم. بس که عاشق ات هستم می گویم از تو متنفرم تا بخندی."
و بعد بپرسد:
" حالا راضی شدی؟
سبک شدی؟"
و من بگویم: " نه، رفتنت، آمدنت، خنده ات، گریه ات، آشتیت، قهرت، عشقت، نفرتت، دوریت، نزدیکیت، وصالت، فراقت، صدات، سکوتت، یادت،فراموشیت، مهرت ، کینه ات، خواندنت،نخواندنت و اصلاً بودنت و نبودنت سنگین است، سنگین است، سنگین است."

بگویم :" اتفاق تو از همان اول نباید می افتاد و حالا که افتاده است، دیگر نمی توان آن را پاک کرد یا فراموش کرد. اما شاید پاک کنی باشد تا مرا برای همیشه پاک کند...

(مصطفى_مستور)

Delhanin...

ما را در سایت Delhanin دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 6:28

صفحه بندی