Delhanin

متن مرتبط با «خوب من شاهرخ» در سایت Delhanin نوشته شده است

کاش نمی افتادی در آغوش من...

  • نیلوبلاگ

    هوس تنهایی کرده ام جای خلوتی می خواهم و صدای او را که دائم بگوید: "دوستت دارم xa0دوستت دارم دوستت دارم" و من با صدایش در خودم غرق شوم و بغض کنم تا کلافه شوم و بگویم : " بس است دیگر. بگو دوستت ندارم. بگو از تو متنفرم، بگو برو گم شو! " و او با بغض بگوید: " دوستت ندارم. از تو متنفرم. برو گمشو" و من از شنیدن آن ها سبک شوم و بخندم و کیف کنم تا کرخ شوم و دوباره هوس کنم آن صدا از پشت پنجره باز با ناز و خنده سرک بکشد و آهسته بگوید: "هرچه گفتم دروغ بود. دوستت دارم، دوستت دارم." و من دوباره سنگین بشو...

    ادامه مطلب
  • خوبِ من

  • نیلوبلاگ

    آدمهاxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 همیشه خوب راxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 برای یافتن خوب تر رها میکنند غافل از اینکه خوب همانیست که وقتی ازهمه چیز وهمه کس بریدی یادش می افتی همان کسی که هر روز حالت را میپرسد و تو سرسری میگویی خوبم همان کسی که تو حضورش را همیشه دیدی و حس کردی اما ساده گذشتی همان کسی که وقتی که کم حوصله ای زمین و زمان را به هم میدوزد تا تو لبخند بزنی xa0 خوب همان کسی است که بی منت تو را دوست دارد که تو صدبار دست رد...

    ادامه مطلب