Delhanin

متن مرتبط با «ببينی» در سایت Delhanin نوشته شده است

كجايی كه ببينی نشُد كه نشُد كه نشُد

  • نیلوبلاگ

    كجايی كه ببينی نشُد كه نشُد كه نشُد یاﺩمه ﯾﻪ ﺷﺐ براش ﻓﺮستاﺩﻡ : ﺩلم ﺑﺮﺍﺕ تنگ شدﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :کمتر ﺑﻬﻢ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ تا دلتنگم نشی ﺍﻭنشب تا صبح گریه کردم... ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻲ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻮﺩنش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ... ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺍﺻﻼً ﻧﻔﻬﻤﻴﺪ ﺩلتنگیم ﺩست ﺧﻮﺩﻡ نیس ! ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺑﻪ جای کمتر"هیچوقت" بهش فکر نمیکردم كم كم تنهايٓم گذاشت... و گفت:كار نشد ندارد هستند كساني كه جايم را پُر کنند... زمان زیادی گذشته است و افراد زیادی آمدند و چند صباحي بودند و رفتند ... همین اواخر یکیشان اسمش رفته در شناسنامه ام... اما همچنان اوست تنها فرد ...

    ادامه مطلب